The Sands of Time Wait for No Man

Tuesday, June 17, 2008

Love Me!

Ever since moving into sissy's place, everyone in the family has been trying to win doggie over. And the winner is..... Papa! Reason being he is the one who wakes up the earliest and brings Randolph for his morning walks. I rank last on Randolph's list of favourite people because
1. I am not his rightful owner like my sissy
2. I cannot wake up early enough to bring him walking like my father
3. I don't feed him apples or bread ends like my mother

What can I do to make doggie love me? I keep calling out to it to make it come to me but alas, it has come to naught.

Randolph! No response.
RANDOLPH!!! No response.
Doggie! No response still.
Gou gou! Again no response.
Ah gao! Silence.
Si gao!!! Dead silence.

Randolph doesn't understand me when I speak English, Mandarin or Hokkien. I give up.

1 Comments:

  • At 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Prezados clientes


    Quem quer comprar carne de 1ª qualidade é favor de me contactar...vendemos carne fresca do sudoeste asiático.Carne tenra e fresca ( ainda menores)de primeira mão, sem doenças contaminadas, algumas ainda usa fraldas....vitório é prova de qualidade. também tenho bom vinho, da terra do meu avô, loucor beirão acompanhado com o chouriço português do meu avô...ainda tenho pra vender os meus tomates, ainda virgens e frescas...acompanha de suco bem doce...pois confeço que tenho diabetes, ainda vendo em saldos bananão bem grande de de marca tiu monte, acreditam que nunca viram banana tão grande e ríj, também acompanhada de suco que é especialidade da casa...não esqueçam que também tenho chourição (dos grandes)à venda e tão boa qualidade que até se vibram...fazemos entregas ao domicílio...para terminar apresento-vos o meu chouricao de burro, directamente do meu quintal sempre de melhor qualidade, e garanto-vos que vão ficar mais espertos depois de comer chourição de burro

    saudações

    Vitório Rosário Cardoso

     

Post a Comment

<< Home